Sunday, November 28, 2010

peduli ar ap owg kata!!

argh...nie blog aku...ske ati aku...mmg ayat2 aku cam gampang n xde budi bhasa...kowang bkn rse ap yg aku rse!!! 

di luar aku diam...aku senyum...aku pendam...aku biar...aku sbr...aku redha....

maki lam nie la cra aku nk lpas kan smua...p mampos la ngn spe2 yg xpuas ati...yup!! aku mmg xde budi bhsa..peduli ap...ske ati aku la..aku xkaco owg la....kalo sakit ati...jgn bce...

aku da remove gmbr pompuan babi nie...stiap kali view blog sndri...bikin ati gua panas!! so...wat semak je...aku remove...she really a bitch!!!


5 comments:

  1. tenang ko snow..

    ehh

    sally ka snow namamu?

    hahaha...


    jadi diri sendiri sudahhhhh....


    luv,
    catherine-

    ReplyDelete
  2. aku snow la...pompuan bitch 2 nme sally...huhu!!

    ReplyDelete
  3. eleh, dah tukar nama pulak.. peduli apa orang kata. nak tunjuk mantera ni. bunyinya macam ni, ~aku adalah aku, kau adalah kau". hebat kan?

    keterine pun dah datang menyampuk sini?

    ReplyDelete
  4. sje je gdx tukar nme...kalo tiap2 mlm bce mantera nie...ley jd kuat nie...

    ReplyDelete
  5. haha.. lawak la jawapan ko ni. boleh dapat keputusan cemerlang

    ReplyDelete