Monday, November 8, 2010

bitch part8

ramai suh aku tglkan babi nie...tp...bkn sng nk lpekan owg yg kte syg...amek mse...now aku da ok da...aku xperlukan dia da

nk djdkan cte...mle2..mati2 aku ngat dia ngah dating...kol2...dia kat umah...pnt je aku maki dier...ap ag...dia ckp nk clash?? watdahell...aku wat mke pelik...n ckp kat dia "Sejak ble kte kapel??? bkn slama nie kmoo solo kew???" hehe...aku mmg ske sindir dia...dia ckp...smua da berakhir...padahal...bru smlm dia beria suh aku ckp kat fmly aku yg dia nk msuk minang...pe kne la mamat nie...dtg bulan ke ap...aku xmgharap...sbb laki nie mmg ske ckp kosong...nk ke kwen ngn laki mcm nie??? eieww....!! mesti seksa idup aku...xnk la!!

aku nek mto...n trus ke rumah dier...nk jmpe kali yg terakhir...yg terbaik nyer...aku bwak member...dak rumah aku...hehe...kalo dpn member aku...dia xmgkin nk cri gduh ngn aku~~ aku mesti ley buli dia abes2an!!!

aku tggu ngn member aku kat kdai mamak dkt umah dier...dia dtg ngn jlan kaki...wat mke ketat mcm babi...mke nk kne penumbuk jew...mke kne paksa la katakn....
aku je membebel sowg2...dia tgk tv...pndang aku pon xnk...ble dtanya ap slah aku...dia bilang aku nie ske tgk hp dia...watdafuck!!! alasan mcm gampang!! 2 dlu la babi!!yg pasti...aku hanya tersenyum..time 2...aku byk ktawa n senyum...mke bahagia~~ nk wat dia sakit ati...aku da xpduli sal dia da...mse blek...aku sempat msg yg aku ucap mekaseh byk2 sbb jmpe aku...n lpaskan rindu kat dia...haha!!! mmg cam sial...aku hanya nk sakit kan ati dia jew...dia ske kalo aku nngs kot...padahal...aku siap ley appy2 ag...dgn ad nyer member aku..umpama ad owg back up aku walaupon member aku nie jd kayu kat sblah...b4 nie..aku hanya biarkan dia wat aku mcm2...hurm...

tamatlah kisah aku dan mat fuck nie...aku blek ke rumah ngn ati yg tenang n bahagia...da lme xrse sebahagia ini...tiada ag masalah n gguan mental ag..nk cri laki len??? cukup2 la...serik sekjap...ramai da menanti ble dpt tao yg aku da single blek~~ nk cri pganti mmg sng...tp lom tentu owg 2 sesuai ngn kte...

No comments:

Post a Comment