Saturday, December 4, 2010

dat's bitch want 2 convert!!

lama aku menyepi...aku terpaksa membusy kn dri aku ngan keje...supaya aku xmudah ikutkan sgt pragai setan nie...

aku ngn mat fuck mcm biasa ag...cuma kami da lme xgaduh...aku mlas nk ungkit sal pompuan sial 2 kat dpn mat fuck..coz kami pasti akn gaduh...

sumpah!! aku da mmg ngah down nie...Tuhan je yg tau...

one day...mse mat Fuck nie ngah leka...aku amek hp mat Fuck lam diam...

mmg cam gampang n babi utan!! ley lak dpa duaowg msg lucah2..."siap ckp cipap belendir ble dgr sore mat Fuck!!" watdahell...aku mnahan geram...mmg Bitch tul...sori...aku mcarut lebey sgt...tp mmg pompuan 2 msg gtu!!!...k...2 yg satu hal...1 ag...ley lak nk ajak2 kwen...sbb nk sgt wat seks...mat Fuck wat ayat...

"Mcm ne nk kwen sedangkan kte nie berlainan agama"

bitch 2 reply..

"nnt sye convert la..."

mmg cam sial!!! ko men2 ngn agama...slama nie aku biarkan jew...kali nie da ckup mlampau...mmg aku nie kurang agama...kurang budibahasa...tp...aku xske ble ad owg men2kan agama aku!!! ckp kut ske ati...kalo nk convert juz sbb nk kwen ngn Mat Fuck nie...bek xpayah...!!

dlu beria2 ckp yg ramai laki nk kat dia...yg mcm terdesak sgt nie npe??!! dasar pompuan sial!! dia ingt sng ke nk tukar2 agama??? mampu ke?? xmgkin dia dpt hidayah ngn cara mcm nie...kwen ngn laki nie sbb nk wat seks...n then sng2 tukar agama...

bukan aku xgalak dia...bukan aku benci dia nk peluk Islam...cara dia salah...one day...ble mat Fuck nie tgl kn dia ble dia da puas...adakah pompuan nie akan berppg kuat pd agama baru dia?? mampu ke Mat Fuck nk ajar dia agama sedangkan solat pon xpnh??!!!

argh!!!

2 comments:

  1. alahai.. sampai msg macam tu tapi diorang blum faking kan. hati2 nanti diorang ter.. ko sanggup terima kenyataan mcm tu?

    ReplyDelete