Tuesday, November 23, 2010

bitch part13

aku ke yg bengong atau pompuan sial nie yg bengong??? huh!! dua2 mmg mengong...mlas nk pkir...wat srabut je...mcm sial!!

setelah penat drive berjam2...bru je sampai umah...bitch nie msg aku...

bitch: hai ***(aku)...ngah wat pa??
aku: hurm...ngah tggu abg amek...nk tdo kat umah dia mlm nie..

hah! amek ko!! sbuk sgt ngn idup aku...kompem pompuan 2 jd xtentu arah sekejap...tkut aku beromen ngn mat fuck mlm 2...mne tak nyer...pas2 aku senyap...dia plak xhenti2 msg...siap pesan off hp la..tkut mggu...haktuih!!! watdafak!! gle ap...yg pasti nyer...aku wat xtau...biar dia tension sndri...aku??? .aku ngah sedap golek2 kat umah...

2 comments:

  1. ahaha.. ngerinya jawapan ko dgn sally cun tu. aku heran la mcm mana kamu boleh main kontek2 ala2 bespren pulak

    ReplyDelete
  2. kalo ko nk tahu...ngn slly..aku la pompuan plg bek n pyabar...2 smua lakonan...smata2 aku xnk cri gado...tp dia mguji aku...sbr owg ad had...aku xske gado ngn pompuan...

    ReplyDelete