Wednesday, December 8, 2010

aku benci 2 ekor babi nie!!

sabar aku da sampai had...pompuan nie mmg layak aku pgl dia Bitch or pompuan sial!! kalo ye pon nk rampas mat Fuck...xkn sampai nk kene bg gmbar bontot n tetek dier!!!

mat Fuck mgamuk ble kantoi sal gmbr nie...of course la aku maki kaw2 kat dia...dia pon xsangka..pompuan yg xpnh nk mcarut2 dpn dia...ley maki2 dia dpn khalayak ramai...padan mke....

yg paling babi ialah...mat Fuck babi nie xnk ngaku salah...ley lak dia salah kan aku sbb mceroboh hak peribadi dia!!!! argh!!! mmg kurang ajar....

yg Sally Babi nie pon satu!! bodoh nk mampus!!!! mcm sial!!!

mat Fuck still msg2 aku...aku xblas...aku duk diam...jalani mcm biasa...jd manusia biasa....hrap2 babi haram 2 ekor nie...akan dapat balasan n rasa ap yg aku rase skrg nie....!!

3 comments:

  1. snow, biar padan muka mat fuck. sesekali ko jual mahal dengan dia, tapi ko kena cool. layan ja, jgn marah2 dgn dia. be spoting. lelaki lemah kalu awek spoting dah tak mau layan

    kalau dia pilih bitch jugak untuk pasangan hidup dia, kau pedulikan la memang dia mat fuck sejati kalu mcm tu

    ReplyDelete
  2. salji....tgglkn je laki tu.
    ade laki len yg lebih layak untuk hang kt lua sane...
    lwn rase syg tu okeh darl....

    ReplyDelete
  3. ya lorr.....ko tenang jak la...mat fuck tu bukanlah lelaki yg baik utk ko chenta.

    ReplyDelete